جلسه شورای مدیران و ارزیابی عملکرد مالی واحد های وابسته این شرکت در سالن سنبل هتل بین المللی لاله تهران با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین، مشاورین، مدیران ستادی شرکت و مدیران واحدهای تحت پوشش برگزار گردید.
 


به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران: در این جلسه پس از تلاوت آیاتی چند از کلام اله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، غلامرضا شاکری معاون اداری و مالی شرکت توسعه گردشگری ایران به اختصار مطالبی در خصوص موضوعات مهم در شرکت و واحدهای وابسته به ویژه از لحاظ درآمد هزینه در سال جاری ارائه نمود.
سپس مهم ترین دستاوردهای هر یک از واحدهای وابسته (هتلهای بین المللی لاله تهران، سرعین، کندوان، چابهار، بیستون و مجتمع آبدرمانی سبلان) در سال 1396 و برنامه های آنها برای نیمه دوم سال جاری توسط مدیران این واحدها ارائه گردید.
 


سید محمود حسینی رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری ایران در این جلسه از ضرورت ايجاد سبك زندگي عاشورایی و نگاه به زندگی امام حسین (ع) و الگو قرار دادن سبک زندگی ایشان سخن گفت و در ادامه برای رشد بیشتر مجموعه شرکت و گروه هتلهای بین المللی لاله، به کار گیری خلاقیت و شناسایی فرصتها در بالا بردن بهره وری (البته با هماهنگی و همدلی همه مدیران واحدها را) رمز موفقیت دانست.
 
در بخش دیگری از این جلسه، جمشید مهرابی معاون برنامه ریزی و توسعه شرکت از راه اندازی سامانه رزرواسیون هتل بین المللی لاله تهران خبر داد و رسماً از این سامانه رونمایی کرد؛ وی با اشاره به گسترش این سامانه به کل هتلهای بین المللی لاله هدف از راه اندازی این سامانه را ایجاد رقابت و ارتقاء کیفیت و خدمات رسانی بیشتر در گروه هتلهای بین المللی لاله اعلام کرد، وی همچنین به اختصار مطالبی در خصوص اهم اقدامات و برنامه های اجرایی توسعه بخش انفورماتیک شرکت و واحدهای وابسته بیان کرد.



بعد از ارائه گزارش عملکرد مالی و اجرایی و پیشنهادات و نظرات مدیران واحدهای وابسته شرکت، نعمت اله شهبازی در جمع بندی این جلسه اظهار داشت: ما نباید فقط به مسائل کلی بپردازیم و از مسائل ریز در صنعت هتلداری غافل شویم زیرا میهمانان امروزه بسیار نکته سنج و دقیق و ریز بین هستند و کوچکترین غفلتها در خدمت رسانی برای آنها مهم است.
 
وی جلسه اخیر با دکتر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونان ایشان را بسیار پر بار و ارزشمند دانست و با اشاره به برخی رهنمودهای مهم و موثر ایشان افزود: برای ایجاد یک تحول بزرگ در درجه اول نیازمند کار تیمی، همدلی و تعامل بیشتر در مجموعه مدیران و کارکنان هستیم، دغدغه موفقیت شرکت و اثر بخش بودن در این موفقیت باید سر لوحه کار ما قرار گیرد تا بتوانیم سریعتربه بازدهی مطلوب در این شرکت و واحدهای وابسته برسیم.



وی با اشاره به اینکه تدوین و اجرای برنامه عملیاتی کوتاه مدت و میان مدت برای ایجاد تحول در شرکت و واحدهای وابسته باید مهم ترین دغدغه مدیران و کارکنان باشد گفت: در این برنامه تحول می بایست برای هر یک از بخش های مهم شرکت به ویژه منابع انسانی، مالی، بازاریابی، حقوقی، انفورماتیک و شرکتهای استانی، راهکارها و تدابیر مشخص و تعریف شده و قابل نظارت و ارزیابی در نظر گرفته شود.





 
ورود به سایت
من رو به خاطر بسپار
ارتباط مستقیم با مدیرعامل
ویدئو ها
تقویم
1396
آذر
سه شنبه
21