شماره تماس
88717987-021
ایمیل
info@irtdc.ir
تاریخ انتشار: یکشنبه 19 خرداد 1398
برندسازی واقعی برای توسعه گردشگری فارس مدنظر قرار گیرد
مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان:

  برندسازی واقعی برای توسعه گردشگری فارس مدنظر قرار گیرد

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس با بیان اینکه نگاه به گردشگری باید علمی‌تر و تخصصی‌تر باشد، گفت: «علاوه بر داشتن دید علمی، باید بین دستگاه‌ها و فعالان عرصه گردشگری یکپارچگی وجود داشته باشد تا توسعه به‌صورت حرفه‌ای محقق شود.»
امتیاز: Article Rating

به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه گردشگری ایران به‌نقل از خبرگزاری برنا، محسن رستگاری مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس، در نشستی به بیان برنامه‌ها و اهداف این شرکت در راستای حرفه‌ای‌گری در گردشگری پرداخت و اظهار داشت: «مهندسی مجدد در ساختار کسب‌وکار حوزه گردشگری هدف اصلی است که در سال ۹۸ دنبال می‌شود.»

او با بیان این‌که گردشگری به‌دلیل ارتباطی که با مردم دارد، فراصنعت است گفت: «برای رسیدن به این هدف و چشم‌انداز، برنامه‌ریزی و آسیب‌شناسی می‌شود که ایجاد کسب‌وکار جدید در این حوزه و حمایت از مجموعه‌های فعال که در حال حاضر دچار مشکل شده‌اند، ازجمله اقداماتی است که باید انجام شود.»

رستگاری با بیان این‌که نگاه به گردشگری باید علمی‌تر و تخصصی‌تر باشد، افزود: «علاوه بر داشتن دید علمی، باید بین دستگاه‌ها و فعالان عرصه گردشگری یکپارچگی وجود داشته باشد که تعریف اهداف مشترک می‌تواند به این موضوع کمک کند.»

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری استان فارس با بیان این‌که برندسازی واقعی از دیگر اهدافی است که برای توسعه گردشگری در این استان باید مدنظر قرار گیرد، بیان کرد: «امروز نیازها و خواسته‌ها در عرصه گردشگری تغییر کرده و باید این تغییرات را در توسعه لحاظ کرد.»

ایجاد مهارت و توجه ویژه به آموزش، در کنار حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مورد دیگری بود که رستگاری برای توسعه گردشگری مطرح کرد و گفت: «گردشگری با مردم مرتبط است بنابراین فرهنگ‌سازی درونی در حوزه مهمان‌نوازی می‌تواند نقش مهمی در توسعه حرفه‌ای گردشگری داشته باشد.»

او با بیان این‌که می‌توان شیراز را به‌عنوان «شهر صمیمی» معرفی کرد، افزود: «برای این عنوان باید شناخت کافی نسبت به مؤلفه‌های این عنوان داشت و برای شناخت هم باید داده و اطلاعات لازم را جمع‌آوری و بر مبنای آن عمل کرد.»

رستگاری با بیان این‌که تاکنون به شرکت توسعه گردشگری به دید کارگزار نگاه شده است، بیان کرد: «رویه قبلی شرکت در جذب سرمایه‌گذار بوده که این رویه ادامه می‌یابد؛ اما محور برنامه‌ها علم و تخصص است.»

مدیرعامل شرکت گردشگری فارس در پایان بر توجه به بازاریابی علمی، ایجاد آگاهی و فرهنگ‌سازی، داشتن سیستم منسجم و توجه به همه ظرفیت‌ها و شرایط حوزه گردشگری در کنار دید علمی و حرفه‌ای و نیز نقش و کمک رسانه‌ها در تحقق این اهداف تأکید کرد.

تصاویر
  • برندسازی واقعی برای توسعه گردشگری فارس مدنظر قرار گیرد
ثبت امتیاز
نظرات
در حال حاضر هیچ نظری ثبت نشده است. شما می توانید اولین نفری باشید که نظر می دهید.
ارسال نظر جدید

نام

ایمیل

تصویر امنیتی
کد امنیتی را وارد نمایید: